måndag 6 juli 2009

Broberg/Söderhamn

Hur kommer det att gå för Broberg till vintern?Lyckas dom gå till slutspel igen,eller missar dom?Blir dom indragen i bottenstriden?Hur kommer laget att se ut?Får vi se Broberg spela annorlunda nu när Svenne är huvudtränare?Jag är säker på att killarna kommer att ge allt för att återigen spela slutspel.Jag tror att chansen är stor att man lyckas med det också.Jag tror och hoppas att Broberg blir ännu bättre till vintern.Jag tror att Svenne är rätt man att leda laget.
Det finns en jättebra mix i det här laget med unga hungriga och lite mer erfarna spelare.
Som jag har skrivit förut så tycker jag att truppen känns lite tunn,men man får hoppas att laget slipper skador och sjukdomar.Jag hade gärna sett en par nya spelare som skulle ha höjt nivån ytterligare,men med klubbens ekonomi så blir det inte så tyvärr.
Jag tror inte att det blir några stora förändringar när det gäller laget.Det är bara några månader kvar nu till isen spolas på hällåsen!!!!!!!!
Kom ihåg och stötta killarna i vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar