söndag 5 juli 2009

Bandysurr

Sommaren är verkligen här på allvar.Snart har man semester.Det ska bli så jäkla skönt att vara ledig!Även fast det är sommar så tänker jag mycket på bandy.Jag var upp på Hällåsen i dag.Säsongen närmar sig för varje dag.Vad jag förstår så ska inte Broberg vara med i Champions cup i höst.Varför vet jag inte,men det kanske är ekonomin som styr?Det är i alla fall synd att dom inte är med tycker jag.Det är ett skönt avbrott för spelarna med den hårda och långa barmarksträningen.Broberg får väl sikta på World Cup i stället,samt några träningsmatcher.
Jag hoppas att alla i truppen har varit friska så dom har kunnat träna på ordentligt fram till semestern.Nu har dom fått en välbehövlig vila,så att dom kommer laddade när träningarna drar igång igen.Jag läste att Svenne har sagt att truppen ännu inte är spikad,men jag har svårt att tro att det kommer någon ny,det ska väl kanske vara Ted i alla fall då.Vi får väl se vad som händer....
Ha det gott i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar